CEMBALO, LUIGI
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.707
NA - Nord America 3.700
AS - Asia 2.677
SA - Sud America 428
AF - Africa 100
OC - Oceania 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 11.632
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.554
RU - Federazione Russa 1.825
SG - Singapore 1.448
IT - Italia 1.446
HK - Hong Kong 517
CN - Cina 511
BR - Brasile 384
FI - Finlandia 276
DE - Germania 224
FR - Francia 196
IE - Irlanda 180
UA - Ucraina 152
CA - Canada 120
NL - Olanda 101
GB - Regno Unito 95
CI - Costa d'Avorio 59
IN - India 44
SE - Svezia 39
ES - Italia 24
AT - Austria 23
VN - Vietnam 23
PL - Polonia 18
ZA - Sudafrica 18
BD - Bangladesh 17
CZ - Repubblica Ceca 17
MX - Messico 17
IQ - Iraq 14
AR - Argentina 13
PK - Pakistan 13
AU - Australia 12
TR - Turchia 12
BG - Bulgaria 11
DK - Danimarca 11
KR - Corea 11
AL - Albania 10
BE - Belgio 10
CH - Svizzera 10
LT - Lituania 10
PH - Filippine 9
UZ - Uzbekistan 8
JP - Giappone 7
MA - Marocco 7
PT - Portogallo 7
VE - Venezuela 7
CO - Colombia 6
EC - Ecuador 6
EU - Europa 6
KE - Kenya 6
MY - Malesia 6
ID - Indonesia 5
RO - Romania 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
IL - Israele 4
PE - Perù 4
TW - Taiwan 4
UY - Uruguay 4
CR - Costa Rica 3
KG - Kirghizistan 3
KZ - Kazakistan 3
ME - Montenegro 3
NO - Norvegia 3
RS - Serbia 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
BB - Barbados 2
BO - Bolivia 2
DZ - Algeria 2
EG - Egitto 2
HU - Ungheria 2
LB - Libano 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PY - Paraguay 2
TH - Thailandia 2
TN - Tunisia 2
AZ - Azerbaigian 1
BS - Bahamas 1
CV - Capo Verde 1
DO - Repubblica Dominicana 1
ET - Etiopia 1
GA - Gabon 1
GE - Georgia 1
GR - Grecia 1
GT - Guatemala 1
HR - Croazia 1
JO - Giordania 1
KW - Kuwait 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NG - Nigeria 1
NP - Nepal 1
OM - Oman 1
PS - Palestinian Territory 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
SV - El Salvador 1
TM - Turkmenistan 1
Totale 11.632
Città #
Singapore 985
Hong Kong 509
Moscow 489
Santa Clara 476
Chandler 386
Napoli 199
Princeton 193
Millbury 192
Ashburn 165
Nanjing 165
Boston 150
Naples 148
Jacksonville 140
Ottawa 84
Des Moines 79
Helsinki 68
Wilmington 66
Nanchang 63
Amsterdam 59
Munich 53
Rome 53
Falkenstein 34
Milan 34
Beijing 32
Changsha 32
Hebei 32
Shenyang 31
The Dalles 30
São Paulo 26
New York 24
Tianjin 24
Florence 23
Hefei 23
Jiaxing 23
Padova 23
Ercolano 22
Lawrence 22
Redwood City 22
Seattle 22
Kunming 19
Norwalk 18
Nuremberg 17
Bologna 16
Falls Church 16
Frankfurt am Main 16
Los Angeles 16
Dublin 15
London 15
Portici 15
Brooklyn 14
Dallas 14
Bari 13
Brno 13
Catania 13
Bonn 12
Rio de Janeiro 12
San Francisco 12
Turku 12
Milazzo 11
Parma 11
Salerno 11
Seoul 11
Belo Horizonte 10
Lappeenranta 10
Tirana 10
Torino 10
Vienna 10
Woodbridge 10
Boardman 9
Chicago 9
Düsseldorf 9
Palermo 9
Sofia 9
Toronto 9
Brussels 8
Ho Chi Minh City 8
Perugia 8
Porto Alegre 8
Potenza 8
Tashkent 8
Warsaw 8
Washington 8
Centro 7
Charlotte 7
Chennai 7
Fairfield 7
Foggia 7
Guangzhou 7
Ithaca 7
Kronberg 7
Manchester 7
Piano Di Sorrento 7
Pomigliano D'arco 7
Pune 7
Acerra 6
Erbil 6
Finale Emilia 6
Hangzhou 6
Hanoi 6
Houston 6
Totale 5.821
Nome #
Potenziamento della filiera pomodoro attraverso applicazioni integrate di post-genomica GenoPOM-pro 175
Consumers are willing to participate in circular business models: A practice theory perspective to food provisioning 129
L'Agricoltura biologica fuori dalla nicchia: le nuove sfide 120
Valorizzazione di produzioni ortive campane di eccellenza con strumenti di genomica avanzata GenHORT 115
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato (Agri-food system and the postmodern consumer: new challenges for research and for markets) 108
Consumers willingness to pay for Corporate Social Responsibility 101
Farmers' participation in civic agriculture: The effect of social embeddedness 99
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 93
The environmental benefits of changing logistics structures for fresh vegetables 93
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Un'applicazione al box scheme 91
Do durum wheat producers benefit of vertical coordination? 89
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 84
Gli studi di economia agraria e le conoscenze necessarie per le politiche agrarie del futuro. 84
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca 84
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 83
Farming profitability of direct selling in Italy: A propensity score matching approach 83
L'agricoltura biologica nel PSR della regione Campania: una valutazione tramite supporto GIS 82
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca. 82
Brand reputation of Italian wine: a quantile regression estimation 82
Agricultural landscape certification as a market-driven tool to reward the provisioning of cultural ecosystem services 82
Consumers' Perspective on Circular Economy Strategy for Reducing Food Waste 81
Determinants of Individual Attitudes Toward Animal Welfare-Friendly Food Products 80
Willingness to pay for insect-based food: The role of information and carrier 79
Drinking wine at home: Hedonic analysis of sicilian wines using quantile regression 77
L'agricoltura biologica nel PSR della Regione Campania: una valutazione del primo anno di applicazione tramite supporto GIS 76
Consumers' willingness to pay and drivers of motivation to consume omega-3 enriched mozzarella cheese 76
Beyond agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 75
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 73
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato 73
Lo sviluppo del sistema enoturistico in Campania 72
Food safety concerns in urban China: Consumer preferences for pig process attributes 72
The role of production process and information on quality expectations and perceptions of sparkling wines 72
Consumers' heterogeneous preferences for corporate social responsibility in the food industry 72
Problematiche economico-sociali nei paesi avanzati sulla rintracciabilità e sulla sicurezza delle produzioni agroalimentari 71
Development and trade competitiveness of the European wine sector: A gravity analysis of intra-EU flows 71
Agri-food system and the postmodern consumer: New challenges for research and for markets 71
Redefining Wellbeing and Normality: Circular Consumption Beyond the Low Hanging Fruit 71
Il commercio internazionale del vino: mercati e competitor emergenti 70
Are "good guys" more likely to participate in local agriculture? 70
Human values and preferences for cleaner livestock production 70
GMOs and Consumers: what role do the knowledge and the risk attitude play? 69
Innovation in floriculture when environmental and economics criteria are conflicting 69
Eco-packaging in organic foods: rational decisions or emotional influences? 67
Analisi dell'efficienza delle aziende viticole mediante la metodologia DEA 66
Consumption Corridors as a new paradigm of sustainability 65
Consumer's Side of Corporate Social Responsibility: A Nonhypothetical Study 65
The "Land of Fires" Toxic Waste Scandal and Its Effect on Consumer Food Choices 65
Consumers’ acceptance of fungus resistant grapes: Future scenarios in sustainable winemaking 65
The advantages of being short: Farm perspective of short food supply chain 64
Estimating a Behavioural Model of Risk Perception in Consuming a GM Product 63
Beyond Agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 63
CO2 emission in the fresh vegetables chains: a meta-analysis 63
Efficiency analysis of italy's wine producers 62
Technology communication in times of food neophobia: what do companies communicate to whom? 61
Bioenergy chain building: a collective action perspective 61
Natural versus enriched food: Evidence from a laboratory experiment with chewing gum 61
Perspectives and challenges of small scale plant microalgae cultivation. Evidences from Southern Italy 61
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 60
Bioenergy chain building: a collective action perspective 60
Prodotti transgenici e consumatori: il ruolo della conoscenza e dell'attitudine al rischio 59
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 59
An integrated method for evaluation of organic farming support scheme environmental effects with Geographic Information Systems 59
Are good guys more likely to participate in food community networks? 59
"Utilizzo di cereali micorrizati nelle produzioni lattiero casearie bovine e bufaline campane (CEREAMICO)" PSR Campania 2007/2013- Mis. 124. 59
Willingness to Pay for a GM tomato: an Experimental Test 58
Performancat ekonomike dhe mundësitë e tregut të bujqësisë organike në shqipëri 58
Atti del XLV Convegno SIDEA - Politiche per i Sistemi Agricoli di Fronte ai Cambiamenti: Obiettivi, Strumenti, Istituzioni 58
Costi e benefici di un programma di tracciabilità per la filiera della patata precoce italiana 58
"Rationally Local": Consumer Participation in Alternative Food Chains 58
Corporate Social Responsibility certifications influence consumer preferences and seafood market price 58
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Una applicazione al box scheme 57
Country-of-Origin Labelling for the Italian early potato supply chain 57
Role of information in consumers' preferences for eco-sustainable genetic improvements in plant breeding 57
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 56
La filiera della patata biologica in Italia 56
The Contribution of Organic Sector in the Albanian Agriculture 56
Transitioning Agri-food Systems into Circular Economy Trajectories 56
On the segregation of genetically modified, conventional and organic products in European agriculture: a multi-market equilibrium analysis 55
Un Possibile Modello per Aziende con Colture pluriennali 55
4th International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 55
The seven challenges for transitioning into a bio-based circular economy in the agri-food sector 55
Organic food consumption: The relevance of the health attribute 55
L'impatto economico derivante al sistema agro-alimentare italiano dalla liberalizzazione delle colture transgeniche 54
L’identificazione e caratterizzazione dei sistemi aziendali rappresentativi e la valutazione dei loro risultati economici 54
Sustainability and New Models of Consumption: The Solidarity Purchasing Groups in Sicily 54
140th EAAE Seminar Theories and Empirical Applications on Policy and Governance of Agri-food Value Chains 54
Sharing values or sharing costs? Understanding consumer participation in alternative food networks 54
Vertical integration in agribusiness. Is it a bargain ? 54
Is oil export a curse in developing economies? Evidence of paradox of plenty on food dependency 54
Problematiche Economico-Sociali dei Paesi Avanzati: Intervento Pubblico sulla Sicurezza Alimentare 53
14° EAAE 2014 Congress dal titolo Agri-Food and Rural Innovations for Healthier Societies 53
How does corporate social responsibility in the food industry matter? 53
Transitioning into circular food consumption practices: An analytical framework 52
Consumption of organic strawberries in Italy: Demand analysis 52
Three propositions to unify circular economy research: A review 52
The Impact of Country-of-Origin Information on Consumer Perception of Environment-Friendly Characteristics 51
CO2Emission in the Fresh Vegetables Chains: A meta-analysis 51
I consumi domestici di vino in Italia: un modello a regressione quantile sulla domanda di vino siciliano 51
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 50
Elementi organizzativi e governance delle reti alimentari comunitarie (Food Community Networks) 50
Totale 6.900
Categoria #
all - tutte 45.472
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 45.472


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021533 43 29 40 46 60 62 38 74 64 21 42 14
2021/20221.134 25 11 13 13 19 35 13 57 201 106 136 505
2022/20231.074 235 80 27 71 104 128 19 97 164 49 72 28
2023/20241.014 53 149 93 85 73 58 48 88 26 52 174 115
2024/20255.887 311 457 47 85 219 369 533 366 586 478 1.872 564
2025/2026280 280 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.904