CEMBALO, LUIGI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.769
EU - Europa 2.269
AS - Asia 1.124
AF - Africa 66
SA - Sud America 18
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 6.262
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.675
IT - Italia 1.230
SG - Singapore 605
CN - Cina 456
FI - Finlandia 191
IE - Irlanda 179
FR - Francia 165
UA - Ucraina 149
CA - Canada 90
DE - Germania 88
NL - Olanda 63
CI - Costa d'Avorio 60
GB - Regno Unito 45
SE - Svezia 37
IN - India 18
CZ - Repubblica Ceca 16
BR - Brasile 15
ES - Italia 13
DK - Danimarca 11
RU - Federazione Russa 11
AL - Albania 10
BG - Bulgaria 10
CH - Svizzera 10
AU - Australia 9
PL - Polonia 9
HK - Hong Kong 8
EU - Europa 6
PH - Filippine 6
VN - Vietnam 6
AT - Austria 5
BE - Belgio 4
MY - Malesia 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
ID - Indonesia 3
JP - Giappone 3
LT - Lituania 3
ME - Montenegro 3
MX - Messico 3
NO - Norvegia 3
PK - Pakistan 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
TR - Turchia 3
CO - Colombia 2
HU - Ungheria 2
KE - Kenya 2
PT - Portogallo 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BS - Bahamas 1
CV - Capo Verde 1
DZ - Algeria 1
EG - Egitto 1
GR - Grecia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
KR - Corea 1
LB - Libano 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PE - Perù 1
SI - Slovenia 1
Totale 6.262
Città #
Singapore 499
Chandler 386
Napoli 199
Princeton 193
Millbury 192
Nanjing 165
Jacksonville 139
Boston 136
Santa Clara 110
Ashburn 92
Des Moines 79
Naples 78
Ottawa 78
Wilmington 66
Nanchang 63
Amsterdam 51
Rome 37
Beijing 32
Hebei 32
Milan 32
Shenyang 31
Tianjin 24
Jiaxing 23
Changsha 22
Lawrence 22
Redwood City 22
Padova 21
Ercolano 19
Kunming 19
Norwalk 18
Falls Church 16
Bologna 15
Dublin 15
Florence 15
Brno 13
Bonn 12
Milazzo 11
Catania 10
Tirana 10
Torino 10
Woodbridge 10
Boardman 9
Salerno 9
Sofia 9
Bari 8
Munich 8
Palermo 8
Perugia 8
Potenza 8
Centro 7
Foggia 7
Guangzhou 7
Kronberg 7
Piano Di Sorrento 7
Pomigliano D'arco 7
Pune 7
Washington 7
Dallas 6
Fairfield 6
Finale Emilia 6
Hangzhou 6
New York 6
Parma 6
Siena 6
Torre Annunziata 6
Abano Terme 5
Aci Catena 5
Angri 5
Avellino 5
Indiana 5
Lappeenranta 5
Santa Maria A Vico 5
Trento 5
Vicenza 5
Acerra 4
Ann Arbor 4
Busto Arsizio 4
Carini 4
Caserta 4
Casoria 4
Crosby 4
Dong Ket 4
Fano 4
Fisciano 4
Krakow 4
Messina 4
Negrar 4
Osimo 4
Pionca 4
Portici 4
Pozzuoli 4
Taipei 4
Talugtug 4
Taranto 4
Toronto 4
Varedo 4
Venaria 4
Albi 3
Barcelona 3
Cava De' Tirreni 3
Totale 3.334
Nome #
Potenziamento della filiera pomodoro attraverso applicazioni integrate di post-genomica GenoPOM-pro 119
Consumers are willing to participate in circular business models: A practice theory perspective to food provisioning 99
L'Agricoltura biologica fuori dalla nicchia: le nuove sfide 81
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato (Agri-food system and the postmodern consumer: new challenges for research and for markets) 81
Valorizzazione di produzioni ortive campane di eccellenza con strumenti di genomica avanzata GenHORT 76
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 75
Farmers' participation in civic agriculture: The effect of social embeddedness 73
Do durum wheat producers benefit of vertical coordination? 70
Consumers willingness to pay for Corporate Social Responsibility 63
Determinants of Individual Attitudes Toward Animal Welfare-Friendly Food Products 63
The environmental benefits of changing logistics structures for fresh vegetables 63
Consumers' willingness to pay and drivers of motivation to consume omega-3 enriched mozzarella cheese 60
Drinking wine at home: Hedonic analysis of sicilian wines using quantile regression 59
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 57
Brand reputation of Italian wine: a quantile regression estimation 57
L'agricoltura biologica nel PSR della regione Campania: una valutazione tramite supporto GIS 56
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Un'applicazione al box scheme 56
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 55
Farming profitability of direct selling in Italy: A propensity score matching approach 54
The role of production process and information on quality expectations and perceptions of sparkling wines 53
Problematiche economico-sociali nei paesi avanzati sulla rintracciabilità e sulla sicurezza delle produzioni agroalimentari 51
Food safety concerns in urban China: Consumer preferences for pig process attributes 51
Gli studi di economia agraria e le conoscenze necessarie per le politiche agrarie del futuro. 49
Are "good guys" more likely to participate in local agriculture? 49
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 48
Human values and preferences for cleaner livestock production 48
Agri-food system and the postmodern consumer: New challenges for research and for markets 47
Willingness to pay for insect-based food: The role of information and carrier 47
Beyond agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 46
Beyond Agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 46
Lo sviluppo del sistema enoturistico in Campania 46
Development and trade competitiveness of the European wine sector: A gravity analysis of intra-EU flows 46
Agricultural landscape certification as a market-driven tool to reward the provisioning of cultural ecosystem services 46
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca 45
Technology communication in times of food neophobia: what do companies communicate to whom? 45
Analisi dell'efficienza delle aziende viticole mediante la metodologia DEA 45
Consumers' Perspective on Circular Economy Strategy for Reducing Food Waste 45
The "Land of Fires" Toxic Waste Scandal and Its Effect on Consumer Food Choices 45
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato 43
Consumers' heterogeneous preferences for corporate social responsibility in the food industry 43
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca. 41
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 40
4th International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 40
Efficiency analysis of italy's wine producers 40
Il commercio internazionale del vino: mercati e competitor emergenti 40
Consumption Corridors as a new paradigm of sustainability 39
On the segregation of genetically modified, conventional and organic products in European agriculture: a multi-market equilibrium analysis 39
An integrated method for evaluation of organic farming support scheme environmental effects with Geographic Information Systems 39
Sustainability and New Models of Consumption: The Solidarity Purchasing Groups in Sicily 39
140th EAAE Seminar Theories and Empirical Applications on Policy and Governance of Agri-food Value Chains 39
L'agricoltura biologica nel PSR della Regione Campania: una valutazione del primo anno di applicazione tramite supporto GIS 38
Vertical integration in agribusiness. Is it a bargain ? 38
Willingness to Pay for a GM tomato: an Experimental Test 37
Bioenergy chain building: a collective action perspective 36
Redefining Wellbeing and Normality: Circular Consumption Beyond the Low Hanging Fruit 36
Un Possibile Modello per Aziende con Colture pluriennali 35
L'agricoltura biologica italiana tra opportunità consolidate e nuove sfide 35
Innovation in floriculture when environmental and economics criteria are conflicting 35
Perspectives and challenges of small scale plant microalgae cultivation. Evidences from Southern Italy 35
Bioenergy chain building: a collective action perspective 34
Distributional Effects of Maize Price Increases in Malawi 33
Natural versus enriched food: Evidence from a laboratory experiment with chewing gum 33
Is oil export a curse in developing economies? Evidence of paradox of plenty on food dependency 33
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 32
Costi e benefici di un programma di tracciabilità per la filiera della patata precoce italiana 32
Consumer's Side of Corporate Social Responsibility: A Nonhypothetical Study 32
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 31
Fossil energy versus nuclear, wind, solar and agricultural biomass: Insights from an Italian national survey 31
Country-of-Origin Labelling for the Italian early potato supply chain 31
14° EAAE 2014 Congress dal titolo Agri-Food and Rural Innovations for Healthier Societies 31
Attributi di processo e di prodotto nella filiera carne suina: un'analisi europea delle preferenze dei consumatori attraverso un modello generalizzato ad utilità stocastica 30
Sharing values or sharing costs? Understanding consumer participation in alternative food networks 30
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Una applicazione al box scheme 29
Ecological characteristics and new competitiveness strategies in fresh vegetables market 29
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 29
Bilagro-Un software per la redazione di Bilanci di simulazione di azienda agraria 29
3rd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 29
CO2Emission in the Fresh Vegetables Chains: A meta-analysis 29
Are good guys more likely to participate in food community networks? 29
5th International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 29
The seven challenges for transitioning into a bio-based circular economy in the agri-food sector 29
"Utilizzo di cereali micorrizati nelle produzioni lattiero casearie bovine e bufaline campane (CEREAMICO)" PSR Campania 2007/2013- Mis. 124. 29
L’identificazione e caratterizzazione dei sistemi aziendali rappresentativi e la valutazione dei loro risultati economici 28
Performancat ekonomike dhe mundësitë e tregut të bujqësisë organike në shqipëri 28
Disponibilità di dati ed opportunità di analisi del data base RICA biologico 27
GMOs and Consumers: what role do the knowledge and the risk attitude play? 27
Atti del XLV Convegno SIDEA - Politiche per i Sistemi Agricoli di Fronte ai Cambiamenti: Obiettivi, Strumenti, Istituzioni 27
Food safety concerns and country-of-origin attribute. Do Chinese consumers avoid European meat? A Rank Ordered Logistic Model 27
Consumers in postmodern society and alternative food networks: The organic food fairs case in Sicily 27
AAEA/EAAE Food Environmental Symposium 27
Transitioning Agri-food Systems into Circular Economy Trajectories 27
Stato dell’arte e prospettive del Metodo dei Momenti Generalizzati (GMM): un’analisi critica 26
La filiera della patata biologica in Italia 26
Costi di produzione dell’uva: analisi di un caso di studio in condizioni di elevata meccanizzazione in Sicilia 26
I Costi di produzione dell’uva nella viticoltura italiana: un’analisi nazionale sul database RICA 26
The advantages of being short: Farm perspective of short food supply chain 26
How does corporate social responsibility in the food industry matter? 26
Managing a venture in bio-energy supply chain: An operational approach 26
Private vs. Collective Wine Reputation 26
Corporate Social Responsibility certifications influence consumer preferences and seafood market price 26
Totale 4.204
Categoria #
all - tutte 26.978
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 26.978


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020320 0 0 31 24 27 19 12 15 5 38 69 80
2020/2021533 43 29 40 46 60 62 38 74 64 21 42 14
2021/20221.134 25 11 13 13 19 35 13 57 201 106 136 505
2022/20231.076 235 80 27 71 104 128 19 97 166 49 72 28
2023/20241.019 53 149 93 86 73 58 49 89 26 53 174 116
2024/2025781 311 459 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 6.525