CEMBALO, LUIGI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.407
EU - Europa 2.198
AS - Asia 679
AF - Africa 66
SA - Sud America 17
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 5.383
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.313
IT - Italia 1.192
CN - Cina 450
FI - Finlandia 190
IE - Irlanda 179
SG - Singapore 168
FR - Francia 158
UA - Ucraina 149
CA - Canada 90
DE - Germania 81
NL - Olanda 63
CI - Costa d'Avorio 60
GB - Regno Unito 44
SE - Svezia 37
IN - India 18
BR - Brasile 15
ES - Italia 12
DK - Danimarca 11
RU - Federazione Russa 11
AL - Albania 10
BG - Bulgaria 10
CH - Svizzera 10
AU - Australia 9
HK - Hong Kong 8
EU - Europa 6
PH - Filippine 6
PL - Polonia 6
VN - Vietnam 6
AT - Austria 5
BE - Belgio 4
MY - Malesia 4
RO - Romania 4
TW - Taiwan 4
CZ - Repubblica Ceca 3
ID - Indonesia 3
LT - Lituania 3
ME - Montenegro 3
MX - Messico 3
NO - Norvegia 3
PK - Pakistan 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
TR - Turchia 3
CO - Colombia 2
HU - Ungheria 2
JP - Giappone 2
KE - Kenya 2
PT - Portogallo 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BS - Bahamas 1
CV - Capo Verde 1
DZ - Algeria 1
EG - Egitto 1
GR - Grecia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
KR - Corea 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
SI - Slovenia 1
Totale 5.383
Città #
Chandler 386
Napoli 199
Princeton 193
Millbury 192
Nanjing 165
Jacksonville 139
Boston 136
Singapore 102
Ashburn 86
Des Moines 79
Ottawa 78
Naples 76
Wilmington 66
Nanchang 63
Amsterdam 51
Beijing 32
Hebei 32
Milan 32
Rome 32
Shenyang 31
Tianjin 24
Jiaxing 23
Changsha 22
Lawrence 22
Redwood City 22
Ercolano 19
Kunming 19
Padova 19
Norwalk 18
Falls Church 16
Bologna 15
Dublin 15
Florence 15
Bonn 12
Milazzo 11
Catania 10
Tirana 10
Torino 10
Woodbridge 10
Boardman 9
Salerno 9
Sofia 9
Bari 8
Palermo 8
Perugia 8
Potenza 8
Centro 7
Foggia 7
Guangzhou 7
Kronberg 7
Piano Di Sorrento 7
Pomigliano D'arco 7
Pune 7
Fairfield 6
Finale Emilia 6
Hangzhou 6
New York 6
Parma 6
Siena 6
Torre Annunziata 6
Washington 6
Aci Catena 5
Angri 5
Avellino 5
Indiana 5
Santa Maria A Vico 5
Trento 5
Vicenza 5
Abano Terme 4
Acerra 4
Ann Arbor 4
Busto Arsizio 4
Carini 4
Caserta 4
Casoria 4
Crosby 4
Dong Ket 4
Fano 4
Fisciano 4
Lappeenranta 4
Negrar 4
Osimo 4
Pionca 4
Portici 4
Taipei 4
Talugtug 4
Taranto 4
Toronto 4
Varedo 4
Venaria 4
Albi 3
Barcelona 3
Cava De' Tirreni 3
Ceccano 3
Changchun 3
Cosenza 3
Council Bluffs 3
Fontenay-aux-roses 3
Gosport 3
Houston 3
Totale 2.791
Nome #
Potenziamento della filiera pomodoro attraverso applicazioni integrate di post-genomica GenoPOM-pro 115
Consumers are willing to participate in circular business models: A practice theory perspective to food provisioning 95
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato (Agri-food system and the postmodern consumer: new challenges for research and for markets) 78
Valorizzazione di produzioni ortive campane di eccellenza con strumenti di genomica avanzata GenHORT 75
L'Agricoltura biologica fuori dalla nicchia: le nuove sfide 74
Farmers' participation in civic agriculture: The effect of social embeddedness 69
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 68
Do durum wheat producers benefit of vertical coordination? 66
Determinants of Individual Attitudes Toward Animal Welfare-Friendly Food Products 60
Drinking wine at home: Hedonic analysis of sicilian wines using quantile regression 58
The environmental benefits of changing logistics structures for fresh vegetables 58
Consumers willingness to pay for Corporate Social Responsibility 57
Consumers' willingness to pay and drivers of motivation to consume omega-3 enriched mozzarella cheese 57
Brand reputation of Italian wine: a quantile regression estimation 53
Farming profitability of direct selling in Italy: A propensity score matching approach 52
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 49
Are "good guys" more likely to participate in local agriculture? 48
Human values and preferences for cleaner livestock production 48
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 47
Problematiche economico-sociali nei paesi avanzati sulla rintracciabilità e sulla sicurezza delle produzioni agroalimentari 47
Food safety concerns in urban China: Consumer preferences for pig process attributes 47
L'agricoltura biologica nel PSR della regione Campania: una valutazione tramite supporto GIS 46
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Un'applicazione al box scheme 46
Gli studi di economia agraria e le conoscenze necessarie per le politiche agrarie del futuro. 46
Willingness to pay for insect-based food: The role of information and carrier 46
The role of production process and information on quality expectations and perceptions of sparkling wines 45
The "Land of Fires" Toxic Waste Scandal and Its Effect on Consumer Food Choices 45
Beyond agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 43
Beyond Agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 43
Analisi dell'efficienza delle aziende viticole mediante la metodologia DEA 43
Lo sviluppo del sistema enoturistico in Campania 42
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca 42
Development and trade competitiveness of the European wine sector: A gravity analysis of intra-EU flows 42
Consumers' Perspective on Circular Economy Strategy for Reducing Food Waste 42
Agricultural landscape certification as a market-driven tool to reward the provisioning of cultural ecosystem services 42
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 41
Technology communication in times of food neophobia: what do companies communicate to whom? 41
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 39
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca. 39
Agri-food system and the postmodern consumer: New challenges for research and for markets 39
Consumers' heterogeneous preferences for corporate social responsibility in the food industry 38
On the segregation of genetically modified, conventional and organic products in European agriculture: a multi-market equilibrium analysis 37
Efficiency analysis of italy's wine producers 37
Il commercio internazionale del vino: mercati e competitor emergenti 37
Consumption Corridors as a new paradigm of sustainability 35
Willingness to Pay for a GM tomato: an Experimental Test 35
4th International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 35
140th EAAE Seminar Theories and Empirical Applications on Policy and Governance of Agri-food Value Chains 35
An integrated method for evaluation of organic farming support scheme environmental effects with Geographic Information Systems 34
Bioenergy chain building: a collective action perspective 34
Vertical integration in agribusiness. Is it a bargain ? 34
Sustainability and New Models of Consumption: The Solidarity Purchasing Groups in Sicily 33
Un Possibile Modello per Aziende con Colture pluriennali 32
Perspectives and challenges of small scale plant microalgae cultivation. Evidences from Southern Italy 32
L'agricoltura biologica nel PSR della Regione Campania: una valutazione del primo anno di applicazione tramite supporto GIS 31
Bioenergy chain building: a collective action perspective 31
Innovation in floriculture when environmental and economics criteria are conflicting 31
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato 30
Country-of-Origin Labelling for the Italian early potato supply chain 29
Distributional Effects of Maize Price Increases in Malawi 29
Is oil export a curse in developing economies? Evidence of paradox of plenty on food dependency 29
Redefining Wellbeing and Normality: Circular Consumption Beyond the Low Hanging Fruit 29
L'agricoltura biologica italiana tra opportunità consolidate e nuove sfide 28
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 28
Are good guys more likely to participate in food community networks? 28
14° EAAE 2014 Congress dal titolo Agri-Food and Rural Innovations for Healthier Societies 28
Natural versus enriched food: Evidence from a laboratory experiment with chewing gum 28
Ecological characteristics and new competitiveness strategies in fresh vegetables market 27
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 27
Consumer's Side of Corporate Social Responsibility: A Nonhypothetical Study 27
"Utilizzo di cereali micorrizati nelle produzioni lattiero casearie bovine e bufaline campane (CEREAMICO)" PSR Campania 2007/2013- Mis. 124. 27
L’identificazione e caratterizzazione dei sistemi aziendali rappresentativi e la valutazione dei loro risultati economici 26
Food safety concerns and country-of-origin attribute. Do Chinese consumers avoid European meat? A Rank Ordered Logistic Model 26
Costi e benefici di un programma di tracciabilità per la filiera della patata precoce italiana 26
AAEA/EAAE Food Environmental Symposium 26
GMOs and Consumers: what role do the knowledge and the risk attitude play? 25
Performancat ekonomike dhe mundësitë e tregut të bujqësisë organike në shqipëri 25
3rd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 25
Attributi di processo e di prodotto nella filiera carne suina: un'analisi europea delle preferenze dei consumatori attraverso un modello generalizzato ad utilità stocastica 25
CO2Emission in the Fresh Vegetables Chains: A meta-analysis 25
The advantages of being short: Farm perspective of short food supply chain 25
How does corporate social responsibility in the food industry matter? 25
Sharing values or sharing costs? Understanding consumer participation in alternative food networks 25
Transitioning Agri-food Systems into Circular Economy Trajectories 25
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Una applicazione al box scheme 24
Disponibilità di dati ed opportunità di analisi del data base RICA biologico 24
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 24
Bilagro-Un software per la redazione di Bilanci di simulazione di azienda agraria 24
Atti del XLV Convegno SIDEA - Politiche per i Sistemi Agricoli di Fronte ai Cambiamenti: Obiettivi, Strumenti, Istituzioni 24
Stato dell’arte e prospettive del Metodo dei Momenti Generalizzati (GMM): un’analisi critica 23
5th International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 23
CO2 emission in the fresh vegetables chains: a meta-analysis 23
The seven challenges for transitioning into a bio-based circular economy in the agri-food sector 23
Corporate Social Responsibility certifications influence consumer preferences and seafood market price 23
Estimating a Behavioural Model of Risk Perception in Consuming a GM Product 22
Consumers preferences in emerging markets and export strategies:the case of the Russian wine market 22
La filiera del miele biologico in Campania 22
Fossil energy versus nuclear, wind, solar and agricultural biomass: Insights from an Italian national survey 22
Managing a venture in bio-energy supply chain: An operational approach 22
Private vs. Collective Wine Reputation 22
Totale 3.804
Categoria #
all - tutte 22.469
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 22.469


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201917 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 17
2019/2020688 362 6 31 24 27 19 12 15 5 38 69 80
2020/2021533 43 29 40 46 60 62 38 74 64 21 42 14
2021/20221.134 25 11 13 13 19 35 13 57 201 106 136 505
2022/20231.076 235 80 27 71 104 128 19 97 166 49 72 28
2023/2024919 53 149 93 86 73 58 49 89 26 53 174 16
Totale 5.644