TANI, MARIO

TANI, MARIO  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, MANAGEMENT, ISTITUZIONI  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 64 (tempo di esecuzione: 0.038 secondi).
Titolo Tipologia Data di pubblicazione Autore(i) File
La gestione delle relazioni con i clienti come risorsa strategica per il successo delle imprese market-driven 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2010 Sciarelli, Mauro; Tani, Mario
Relational Capabilities in Stakeholder Management: an analysis basedupon Social Enterprise 8.02 Comunicazioni a Convegni o Seminari 2011 Sciarelli, Mauro; Tani, Mario; Papaluca, Ornella
Market-driven capabilities and strategic alliances to support toSustainable Development in Small Agricultural Enterprise 8.02 Comunicazioni a Convegni o Seminari 2011 Sciarelli, Mauro; Tani, Mario
Market-driven capabilities and sustainability of alliances by agricultural small and medium-sized enterprises 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2015 Sciarelli, Mauro; Tani, Mario
Stakeholder Engagement nei processi di rendicontazione sociale 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2016 Sciarelli, Mauro; Tani, Mario
Sustainability and stakeholder approach in Olivetti from 1943 to 1960: a lesson from the past 1.1 Articolo in rivista 2015 Sciarelli, Mauro; Tani, Mario
Technology Ventures: casi ed esperienze settoriali di rilievo 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2011 Vona, Roberto; DI PAOLA, Nadia; Tani, Mario
The Relationship between Service Recovery and Patronage Intentions: The Mediating Role of Relationship Quality 1.1 Articolo in rivista 2017 Sciarelli, Mauro; Nagm, Abdelhakim A.; Dakrory, Mona I.; Tani, Mario; Khashan, Mohamed A.
Open Innovation for Accessibility in Museum Organizations: The case of Museo Archeologico Nazionale di Napoli 4.2 Abstract in Atti di convegno 2018 Solima, Ludovico; Sciarelli, Mauro; Tani, Mario; Sasso, Pasquale; Sepe, Fabiana
Place Marketing and Management: A Complex Adaptive Systems View. The Strategic Planning of the City of Avellino, Italy 1.1 Articolo in rivista 2016 Basile, Gianpaolo; Dominici, Gandolfo; Tani, Mario
Click and drive: Consumer attitude to product development: Towards future transformations of the driving experience 1.1 Articolo in rivista 2016 Dominici, Gandolfo; Roblek, Vasja; Abbate, Tindara; Tani, Mario
An integrated approach of Innovations for Sustainability: first evidences from some enterprises in Campania 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2016 Papaluca, O.; Tani, M.
Entrepreneurs' Experiences, Motivations and Sustainability of Tourism 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2016 Papaluca, O.; Tani, M.
Local Resources to Compete in the Global Business: the case of Sextantio 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2015 Tani, M.; Papaluca, O.
La relazione fra efficacia e coordinamento nei progetti di turismo sostenibile e responsabile 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2014 Papaluca, O.; Tani, M.
Modelli e Strumenti per l'analisi della Corporate Social Performance 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2012 Tani, Mario
Formulazione delle strategie competitive mediante la "swot analysis" 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2011 Maraniello, Diego; Tani, M.
Dalla funzione sociale all'etica ed alla responsabilità sociale dell'impresa. Il pensiero di Sergio Sciarelli 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) 2018 Sciarelli, Mauro; Tani, Mario
Mediating Service Recovery Satisfaction in the Relationship between Internet Service Recovery and Customer Loyalty 1.1 Articolo in rivista 2017 Sciarelli, Mauro; Nagm, Abdelhakim A.; Dakrory, Mona I.; Tani, Mario; Khashan, Mohamed A.
Innovation and tradition in the wine industry of Campania Region 4.1 Articoli in Atti di convegno 2019 Della Corte, V.; Del Gaudio, G; Sepe, F.; Tani, M.