MELE, CRISTINA
MELE, CRISTINA
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, MANAGEMENT, ISTITUZIONI
Development of quality and management by processes: the case of University of Naples -Faculty of Economics
1999 Stampacchia, Paolo; Colurcio, M.; Mele, C.
Editorial Column—Service Research Integration and Future Directions—The Naples Forum on Service
2012 Ralph, Badinelli; Francesco, Polese; Mele, Cristina
Approaches to theorizing markets
2011 Mele, Cristina; J., Pels
The 3 pillars of Naples Forum
2012 Gummesson, E.; Mele, Cristina; Polese, F.
Dialogo ed interazione tra marketing e qualita' per il customer value
2006 Mele, Cristina
Eccellenza nel business e valore per gli stakeholder: il ruolo del TQM (prima parte)
2003 Colurcio, M; Mele, Cristina
Eccellenza nel business e valore per gli stakeholder: il ruolo del TQM (seconda parte)
2003 Colurcio, M; Mele, Cristina
L’impresa value creator: TQM e competence management. Il caso ABB
2002 Colurcio, M; Mele, Cristina
Total quality management, gestione della conoscenza e sviluppo di learning organisation
2002 Mele, Cristina
Il Quality Management
2004 Mele, Cristina
Interactions between marketing and quality to create customer value
2007 Mele, Cristina
The real contribute of TQM to business management:a trigger for innovation, business excellence and value creation
2002 Stampacchia, Paolo; Mele, Cristina; Maria, Colurcio
Marketing e qualità per la creazione di customer value
2003 Mele, Cristina
La relazione fra qualità e tecnologia: leva per rinnovare la gestione aziendale e sviluppare un’impresa e-business oriented
2002 Mele, Cristina
La selezione delle idee
2005 Mele, Cristina
Marketing relazionale: il contributo della scuola italiana
2006 Mele, Cristina
Value logic in network: processes, enablers and hindrances to co-creation
2008 Mele, Cristina
La co-creación de valor en el comercio minorista: Una aplicación a la distribución del mueble
2011 L., Andreu Simo; I., Sánchez García; Mele, Cristina
Network & System theory suggestion to service research
2012 Polese, F.; Mele, Cristina
The 2011 Naples forum on service - service-dominant logic, network & system theory and service science: integrating three perspectives for a new service agenda
2011 E., Gummesson; Mele, Cristina; F., Polese