TREZZA, DOMENICO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 928
NA - Nord America 272
AF - Africa 40
AS - Asia 30
SA - Sud America 4
Totale 1.274
Nazione #
IT - Italia 506
DE - Germania 305
US - Stati Uniti d'America 271
NL - Olanda 65
CI - Costa d'Avorio 39
VN - Vietnam 13
GB - Regno Unito 12
IE - Irlanda 10
FR - Francia 7
CN - Cina 6
FI - Finlandia 5
CH - Svizzera 4
SE - Svezia 4
UY - Uruguay 4
ID - Indonesia 3
IN - India 3
ES - Italia 2
JP - Giappone 2
PL - Polonia 2
PT - Portogallo 2
BE - Belgio 1
CA - Canada 1
HU - Ungheria 1
IR - Iran 1
KE - Kenya 1
NO - Norvegia 1
NP - Nepal 1
RU - Federazione Russa 1
TR - Turchia 1
Totale 1.274
Città #
Naples 141
Schoenwalde 73
Amsterdam 57
Chandler 51
Freiburg im Breisgau 42
Ashburn 35
Rome 23
Milan 22
Dong Ket 13
Napoli 12
Lawrence 11
Millbury 10
Caserta 9
Kronberg 9
Cava de' Tirreni 8
Council Bluffs 8
Dublin 8
Wageningen 8
Nola 7
Wilmington 7
Boston 6
Des Moines 5
London 5
Sant'Antimo 5
Arquata Scrivia 4
Giussano 4
Messina 4
Nocera Inferiore 4
Rosciano 4
Thonex 4
Atena Lucana 3
Campora 3
Crispano 3
Florence 3
Jakarta 3
Lappeenranta 3
Lusciano 3
Matera 3
Mezzolombardo 3
Montevideo 3
Nuremberg 3
Ormskirk 3
Padova 3
Pavia 3
Sala Consilina 3
Santa Maria Capua Vetere 3
Siena 3
Venice 3
Arzano 2
Barcelona 2
Bellante 2
Bellizzi 2
Bologna 2
Carnaxide 2
Carrara 2
Cosenza 2
Edinburgh 2
Ercolano 2
Ferrara 2
Fisciano 2
Gallarate 2
Gdansk 2
Gorizia 2
Helsinki 2
Lamezia Terme 2
Limatola 2
Lonato 2
Mariglianella 2
Paderno Dugnano 2
Pesaro 2
Princeton 2
Pune 2
San Felice A Cancello 2
San Gimignano 2
Torino 2
Treviso 2
Villaverla 2
Agropoli 1
Assisi 1
Bari 1
Bergamo 1
Boardman 1
Bristol 1
Calcinaia 1
Calvizzano 1
Cambridge 1
Catania 1
Cerreto Guidi 1
Civitanova Marche 1
Este 1
Fairfield 1
Falcone 1
Fermignano 1
Frattamaggiore 1
Hangzhou 1
Hebei 1
Isola della Scala 1
Kathmandu 1
Kunming 1
Lanzhou 1
Totale 734
Nome #
Il governo della povertà. Le politiche sociali in Campania tra modelli di intervento e reddito di cittadinanza 367
LA GEOGRAFIA DELLE PERCEZIONI DEGLI ITALIANI SUL COVID-19. COMPRENDERE LA PANDEMIA E I SUOI EFFETTI ATTRAVERSO L’ANALISI SPAZIALE DEI TWEET 99
Tra geografia delle narrazioni e geografia dei contagi in Italia: il contributo dell’analisi spaziale e del contenuto dei tweet alla comprensione della pandemia 58
Le «promesse» dei corsi di studio magistrali in Sociologia tra patto formativo e strategie di marketing 55
A Mixed Content Analysis Design in the Study of the Italian Perception of Covid-19 on Twitter 54
A Mixed Content Analysis Design in the Study of the Italian Perception of the Covid-19 on Twitter 43
Follow the Geographic Information: The Challenges of Spatial Analysis in Digital Methods 43
La valutazione delle performance degli studenti su literacy e numeracy come proxy per una valutazione complessiva di progetto 39
A Mixed Content Analysis Design in the Study of the Italian Perception of COVID-19 on Twitter 37
Digital Mixed Content Analysis for the Study of Digital Platform Social Data: An Illustration from the Analysis of COVID-19 Risk Perception in the Italian Twittersphere 35
The vaccine is now here. The State-Region governance between converging plans and diverging digital communication. 31
L’esperienza del ReI e del RdC in Campania. Gli attori chiave nel processo di implementazione della politica tra reti di servizi e nuovi target di povertà. 30
Eco–mamme: gruppi ambientalisti e identità di genere 29
Perché andare via? Analisi delle motivazioni degli argentini e degli italiani a trasferirsi altrove 28
The Promises of Sociological Degrees: A Lexical Correspondence Analysis of Masters Syllabi 26
Maradona. The media representation of a Neapolitan myth 24
Progetto Prisves 24
Learning Algorithms of Sentiment Analysis: A Comparative Approach to Improve Data Goodness 24
Cross-Platform Political Communication By Target and the New Season of Politics in Italy 23
Young Adolescents and Natural Hazards. The Perceived Vulnerability of the Vesuvius Risk 20
Russian-Ukraine war and institutional use of memetic communication: methodological opportunities and challenges 18
“Third Mission” And Lifelong Learning: An Innovative Partnership Among Educational Institutions 18
Verso il 2030. Sostenibilità e rischi. Politiche globali, modelli educativi e strategie di intervento sul territorio: il progetto PRISVES 18
A mixed research model to study local welfare systems. The case of Social Territorial Areas in Campania Region 17
L’analisi dei fabbisogni formativi: scuole e aree di competenza. 17
New Profiles Of Adults In Education. Clustering Students To Rethink Innovative Targeting Strategies Of Cpias 15
Quanto è ancora importante la famiglia in Italia? 15
Platformization hate. Patterns and algorithmic bias of verbal violence on social media 14
The Vaccine Is Now Here. The State-Regions Governance Between Converging Plans and Diverging Digital Communication 14
Il programma Scuola Viva : aspetti analitici, contenuti e prospettive di monitoraggio 13
Mappare il racconto, raccontare l’emergenza. Voci digitali dai territori. 13
Digital politics and voting geography. Potential connections between online storytelling and electoral results in the Campania regional elections 12
The “Blue Check” Communication on the Pandemia Vaccine Campaign 11
Digital Methods to Study (and Reduce) the Impact of Disinformation 10
Monitoring the School Innovation. The Data Construction and Management in the Scuola Viva Program 10
New Profiles Of Adults In Education. Clustering Students To Rethink Innovative Targeting Strategies Of Cpias 9
Innovating Regional Governance of Social Protection. A New Model of Local welfare in Mediterranean Europe 8
Changing the language also changes the sentiment algorithm? Exploring the communication on Green Pass 8
Progetto PRisVes. Conoscere il Vesuvio per una buona convivenza con il rischio vulcanico 6
Totale 1.335
Categoria #
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Totale 4.126


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/20192 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
2019/20204 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
2020/2021103 2 4 13 8 12 14 13 4 9 7 3 14
2021/202277 3 1 2 0 2 9 12 4 4 11 2 27
2022/2023370 20 9 9 21 13 31 65 39 36 69 37 21
2023/2024757 33 178 260 61 34 44 18 80 16 33 0 0
Totale 1.335