ZAPPIA, ALESSANDRO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 591
NA - Nord America 363
AS - Asia 50
AF - Africa 16
SA - Sud America 3
Totale 1.023
Nazione #
IT - Italia 504
US - Stati Uniti d'America 358
UA - Ucraina 40
CN - Cina 28
CI - Costa d'Avorio 15
IN - India 13
FI - Finlandia 11
IE - Irlanda 8
VN - Vietnam 8
DE - Germania 7
CA - Canada 5
GB - Regno Unito 4
CL - Cile 3
SE - Svezia 3
BE - Belgio 2
FR - Francia 2
NL - Olanda 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
DK - Danimarca 1
ES - Italia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
MD - Moldavia 1
PT - Portogallo 1
RO - Romania 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 1.023
Città #
Napoli 101
Chandler 48
Salerno 32
Piano di Sorrento 26
Cava Dei Tirreni 24
Ashburn 19
Naples 17
Nocera Inferiore 17
Pagani 13
Pune 13
Beijing 11
Princeton 10
Millbury 9
Dong Ket 8
Boston 7
Cagliari 7
Des Moines 7
Villaricca 7
West Lafayette 7
Nanjing 6
Rome 6
Saviano 6
Wilmington 6
Jacksonville 5
Palermo 5
Hebei 4
Jiaxing 4
Ottawa 4
Boardman 3
Modugno 3
Santiago 3
Bologna 2
Carson City 2
Casamassima 2
Caserta 2
Cava De' Tirreni 2
Cernobbio 2
Greve in Chianti 2
Houston 2
Leuven 2
Lucera 2
Lunano 2
Norrtälje 2
Nove 2
Ogliastro Cilento 2
Ottaviano 2
Redwood City 2
Torre Del Greco 2
Andover 1
Barcelona 1
Benevento 1
Brindisi 1
Bucharest 1
Carlino 1
Casalnuovo Di Napoli 1
Changsha 1
Chisinau 1
Core 1
Delft 1
Florence 1
Gioia Sannitica 1
Helsinki 1
Indiana 1
Johannesburg 1
Lanciano 1
Lawrence 1
London 1
Los Angeles 1
Melito di Napoli 1
Milan 1
Nanchang 1
Pozzuoli 1
Quarteira 1
Saint-vincent 1
San Giorgio Del Sannio 1
Shenyang 1
Somma Vesuviana 1
Tel Aviv 1
Telese 1
Toronto 1
Trieste 1
Utrecht 1
Washington 1
Woodbridge 1
Totale 508
Nome #
L’Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali, Matematiche e Fisiche. I anno. Valutazione delle attività 137
Science Teachers’ Transformations When Implementing Inquiry-Based Teaching-Learning Sequences 113
Un percorso didattico sulle cause delle stagioni basato sulla metodologia dell'inquiry 99
Participatory Process in Science Education Practices 91
L’Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali, Matematiche e Fisiche. II anno 88
Secondary Students’ Views About Scientific Inquiry 87
Quantitative experiments to explain change of seasons 86
L'Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali,Matematiche e Fisiche 81
Development and validation of a university students’ progression in learning quantum mechanics through exploratory factor analysis and Rasch analysis 74
Towards a Learning Progression in Quantum Mechanics 64
Investigating science teachers’ transformations when implementing inquiry-based teaching-learning sequences 59
Science Teachers’ Transformations When Implementing Inquiry-Based Teaching-Learning Sequences 22
How to Relate Research on Students' Views and Teacher Education About Inquiry With Dissemination Activities 22
Investigating Science Teachers’ transformation when implementing Inquiry Based Teaching Learning Sequences 18
Secondary Students’ Views About Scientific Inquiry 14
Totale 1.055
Categoria #
all - tutte 2.382
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 2.382


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/20193 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 1
2019/202079 21 3 2 2 2 1 7 1 8 17 11 4
2020/2021122 13 37 3 14 6 12 4 15 3 1 4 10
2021/202282 2 1 2 4 2 4 1 2 10 7 23 24
2022/2023122 11 2 5 10 34 15 0 11 22 0 11 1
2023/2024146 5 23 47 11 12 18 6 23 0 1 0 0
Totale 1.055