ZAPPIA, ALESSANDRO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 604
NA - Nord America 376
AS - Asia 80
AF - Africa 16
SA - Sud America 3
Totale 1.079
Nazione #
IT - Italia 517
US - Stati Uniti d'America 371
UA - Ucraina 40
SG - Singapore 30
CN - Cina 28
CI - Costa d'Avorio 15
IN - India 13
FI - Finlandia 11
IE - Irlanda 8
VN - Vietnam 8
DE - Germania 7
CA - Canada 5
GB - Regno Unito 4
CL - Cile 3
SE - Svezia 3
BE - Belgio 2
FR - Francia 2
NL - Olanda 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
DK - Danimarca 1
ES - Italia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
MD - Moldavia 1
PT - Portogallo 1
RO - Romania 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 1.079
Città #
Napoli 101
Chandler 48
Salerno 32
Naples 30
Piano di Sorrento 26
Cava Dei Tirreni 24
Singapore 21
Ashburn 20
Nocera Inferiore 17
Pagani 13
Pune 13
Beijing 11
Princeton 10
Millbury 9
Dong Ket 8
Boston 7
Cagliari 7
Des Moines 7
Villaricca 7
West Lafayette 7
Nanjing 6
Rome 6
Saviano 6
Wilmington 6
Jacksonville 5
Palermo 5
Hebei 4
Jiaxing 4
Ottawa 4
Santa Clara 4
Boardman 3
Modugno 3
Santiago 3
Bologna 2
Carson City 2
Casamassima 2
Caserta 2
Cava De' Tirreni 2
Cernobbio 2
Greve in Chianti 2
Houston 2
Leuven 2
Lucera 2
Lunano 2
Norrtälje 2
Nove 2
Ogliastro Cilento 2
Ottaviano 2
Redwood City 2
Torre Del Greco 2
Andover 1
Barcelona 1
Benevento 1
Brindisi 1
Bucharest 1
Carlino 1
Casalnuovo Di Napoli 1
Changsha 1
Chisinau 1
Core 1
Dallas 1
Delft 1
Florence 1
Gioia Sannitica 1
Helsinki 1
Indiana 1
Johannesburg 1
Lanciano 1
Lawrence 1
London 1
Los Angeles 1
Melito di Napoli 1
Milan 1
Nanchang 1
Pozzuoli 1
Quarteira 1
Saint-vincent 1
San Giorgio Del Sannio 1
Shenyang 1
Somma Vesuviana 1
Tel Aviv 1
Telese 1
Toronto 1
Trieste 1
Utrecht 1
Washington 1
Woodbridge 1
Totale 548
Nome #
L’Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali, Matematiche e Fisiche. I anno. Valutazione delle attività 139
Science Teachers’ Transformations When Implementing Inquiry-Based Teaching-Learning Sequences 116
Un percorso didattico sulle cause delle stagioni basato sulla metodologia dell'inquiry 103
L’Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali, Matematiche e Fisiche. II anno 95
Participatory Process in Science Education Practices 93
Secondary Students’ Views About Scientific Inquiry 91
Quantitative experiments to explain change of seasons 88
L'Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali,Matematiche e Fisiche 86
Development and validation of a university students’ progression in learning quantum mechanics through exploratory factor analysis and Rasch analysis 80
Towards a Learning Progression in Quantum Mechanics 67
Investigating science teachers’ transformations when implementing inquiry-based teaching-learning sequences 64
Science Teachers’ Transformations When Implementing Inquiry-Based Teaching-Learning Sequences 26
How to Relate Research on Students' Views and Teacher Education About Inquiry With Dissemination Activities 25
Investigating Science Teachers’ transformation when implementing Inquiry Based Teaching Learning Sequences 21
Secondary Students’ Views About Scientific Inquiry 17
Totale 1.111
Categoria #
all - tutte 2.818
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 2.818


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202055 0 0 2 2 2 1 7 1 8 17 11 4
2020/2021122 13 37 3 14 6 12 4 15 3 1 4 10
2021/202282 2 1 2 4 2 4 1 2 10 7 23 24
2022/2023122 11 2 5 10 34 15 0 11 22 0 11 1
2023/2024159 5 23 47 11 12 18 6 23 0 1 10 3
2024/202543 31 12 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 1.111