Sfoglia per Autore
Physicians’ adoption of massive open online courses content in the workplace: An investigation on the training transfer process through the Theory of Planned Behavior
2024 Schettino, Giovanni; Hodačová, Lenka; Caso, Daniela; Capone, Vincenza
The new normal of remote work: exploring individual and organizational factors affecting work-related outcomes and well-being in academia
2024 Capone, Vincenza; Schettino, Giovanni; Marino, Leda; Camerlingo, Carla; Smith, Alessandro; Depolo, Marco
Value of Care: An Exploratory Qualitative Study with Doctors and Patients
2023 Marino, Leda; Capone, Vincenza
La formazione universitaria ai tempi della didattica a distanza: Implicazioni per l'employability e il benessere degli studenti
2023 Capone, Vincenza; Marino, Leda; Schettino, Giovanni
Training transfer e corsi di formazione online: Antecedenti dell'intenzione dei medici di adottare le competenze acquisite nel contesto lavorativo
2023 Schettino, Giovanni; Hodačová, Lenka; Capone, Vincenza
Lo smart working post pandemia nelle università: quali relazioni con il benessere e la performance?
2023 Capone, Vincenza; Marino, Leda; Schettino, Giovanni
Ageism and the Pandemic: Risk and Protective Factors of Well-Being in Older People
2023 Donizzetti, ANNA ROSA; Capone, Vincenza
Uncertainty in the Planning Phase of Public Projects—Its Scope, Consequences, and Possible Remedies
2023 Kuchta, Dorota; Canonico, Paolo; Capone, Vincenza; Capaldo, Guido
Learning Design Strategies In Massive Open Online Courses For Physicians: A Scoping Review
2022 Schettino, Giovanni; Capone, Vincenza
Massive Open Online Courses in Healthcare Field
2022 Schettino, Giovanni; Capone, Vincenza
Learning Design Strategies in MOOCs for Physicians’ Training: A Scoping Review
2022 Schettino, Giovanni; Capone, Vincenza
The Impact of University-Related Variables on Students’ Perceived Employability and Mental Well-Being: An Italian Longitudinal Study
2022 Schettino, G.; Marino, L.; Capone, V.
Technology-Enhanced Learning and Well-being: a Contribution to the Validation of a Measure to Assess University Students’ Technostress in the Italian Context
2022 Schettino, Giovanni; Marino, Leda; Capone, Vincenza
Mental Well-Being and Job Satisfaction of Hospital Physicians during COVID-19: Relationships with Efficacy Beliefs, Organizational Support, and Organizational Non-Technical Skills
2022 Capone, Vincenza; Borrelli, Roberta; Marino, Leda; Schettino, Giovanni
Risorse personali per contrastare il malessere degli studenti lavoratori: il ruolo di mediatore del Work-Study Conflict nella relazione tra percezioni di autoefficacia e performance
2021 Marino, Leda; Capone, Vincenza
Smart Working and Well-Being before and during the COVID-19 Pandemic: A Scoping Review
2021 Marino, Leda; Capone, Vincenza
Commitment e reputation organizzativa per l’employability e il benessere degli studenti universitari durante la pandemia da COVID19. Uno studio longitudinale.
2021 Capone, Vincenza; Marino, Leda; Schettino, Giovanni
Principal investigator di progetti complessi e contesto universitario: una rassegna sistematica della letteratura
2021 Capaldo, Guido; Marino, Leda; Schettino, Giovanni; Aprovitola, Imma; Starace, Chiara; Capone, Vincenza; .,
Efficacy beliefs, empowering leadership and project success in public research centers: An italian–polish study
2021 Capaldo, G.; Capone, V.; Babiak, J.; Bajcar, B.; Kuchta, D.
Validation and Psychometric Evaluation of the COVID-19 Risk Perception Scale (CoRP): a New Brief Scale to Measure Individuals’ Risk Perception
2021 Capone, V.; Donizzetti, A. R.; Park, M. S. -A.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile