The author considers the tendency in the d'après by Piero Vignozzi to elide elements of well-known works by old masters, and concludes that we are seeing a reflection of Robert Rauschenberg's Erased de Kooning Drawing.

Piero Vignozzi, o dell'impronta residua / Pizzorusso, Claudio. - In: L'ARTISTA. - ISSN 1120-2459. - 2016:(2016), pp. 238-247.

Piero Vignozzi, o dell'impronta residua

PIZZORUSSO, CLAUDIO
2016

Abstract

The author considers the tendency in the d'après by Piero Vignozzi to elide elements of well-known works by old masters, and concludes that we are seeing a reflection of Robert Rauschenberg's Erased de Kooning Drawing.
2016
Piero Vignozzi, o dell'impronta residua / Pizzorusso, Claudio. - In: L'ARTISTA. - ISSN 1120-2459. - 2016:(2016), pp. 238-247.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11588/731554
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact