From Reflection to Regulation: A Pilot Study on Metacognitive Awareness Inventory and the Use of Generative AI Tools in Higher Education / Ciasullo, Alessandro; Casalino, Gabriella; Miranda, Annamaria; Saliceto, Loredana; Barpi, Fabrizio; Taibi, Davide. - (2025), pp. 229-231. ( 7th International Conference Higher Education Learning Methodologies and Technologies Online 23-25 September 2025, Naples, Italy Napoli settembre 2025).
From Reflection to Regulation: A Pilot Study on Metacognitive Awareness Inventory and the Use of Generative AI Tools in Higher Education
Alessandro Ciasullo;
2025
File in questo prodotto:
| File | Dimensione | Formato | |
|---|---|---|---|
|
BOA_HELMETO_2025_con_ISBN_compressed.pdf
accesso aperto
Descrizione: BoA
Tipologia:
Versione Editoriale (PDF)
Licenza:
Copyright dell'editore
Dimensione
5.76 MB
Formato
Adobe PDF
|
5.76 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.


