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Modello dinamico del sistema di trazione elettrica di un autoveicolo Cambio automatico Sistema di visione posteriore
2005 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; Vasca, F.
Active noise optimal control for a turboprop aircraft
2004 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele
Finite valued control laws design
2004 Iervolino, Raffaele; Celentano, Giovanni
DIRECT SYNTHESIS OF RELAY CONTROL SYSTEMS
2004 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele
FINITE VALUED CONTROL LAW DESIGN
2004 Iervolino, Raffaele; Celentano, Giovanni
Stima della posizione e della velocità di terminali radiomobili
2004 Celentano, Giovanni; Calabrese, Francesco
EVALUATION OF THE QUALITY OF A CAR BRAKING SYSTEM BY A DYNAMIC SIMULATOR
2004 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; V., Fontana; S., Porreca
Car brake system modeling for longitudinal control design
2003 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; V., Fontana; S., Porreca
Una tecnica per modellare complessi sistemi elettro-meccanici interagenti
2003 Iervolino, Raffaele; Celentano, Giovanni; Porreca, S.
FINITE-VALUED CONTROL LAW SYNTHESIS FOR NONLINEAR UNCERTAIN SYSTEMS
2002 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele
FINITE-VALUED CONTROL LAW SYNTHESIS FOR NONLINEAR UNCERTAIN SYSTEMS
2002 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele
A TECHNIQUE FOR COMPLEX ELECTRO-MECHANICAL INTERACTING SYSTEMS MODELLING
2002 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; S., Porreca
A technique for complex electro-mechanical interacting systems modelling
2002 Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; Porreca, S.
A Control Design Oriented Mathematical Model for the Scirocco Plasma Wind Tunnel
2001 Ambrosino, Giuseppe; Celentano, Giovanni; Mattei, M.
Modelling and experimental validation of a car starting system
2001 Amato, F.; Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; Freni, D.
THE MODELING OF A FLEXIBLE BEAM WITH PIEZOELECTRIC PLATES FOR ACTIVE VIBRATION CONTROL
1999 Celentano, Giovanni; Setola, R.
An open loop control methodology for sound reduction inside a car
1999 Amato, F.; Celentano, Giovanni; Freni, D.
TRACKING CONTROL OF FLEXIBLE MANIPULATORS VIA AN LMI APPROACH
1998 Amato, F.; Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele
A TECHNIQUE FOR NARROW-BANDED PERSISTENT- DISTURBANCE ATTENUATION
1996 Celentano, Giovanni; Setola, R.
Spline approach to state reconstruction for optimal active vibration control of flexible systems
1995 Ambrosino, Giuseppe; Celentano, Giovanni; R., Setola
Titolo | Tipologia | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
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Modello dinamico del sistema di trazione elettrica di un autoveicolo Cambio automatico Sistema di visione posteriore | 5.14 Altro ministeriale | 2005 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; Vasca, F. | |
Active noise optimal control for a turboprop aircraft | 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) | 2004 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele | |
Finite valued control laws design | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 2004 | Iervolino, Raffaele; Celentano, Giovanni | |
DIRECT SYNTHESIS OF RELAY CONTROL SYSTEMS | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 2004 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele | |
FINITE VALUED CONTROL LAW DESIGN | 1.1 Articolo in rivista | 2004 | Iervolino, Raffaele; Celentano, Giovanni | |
Stima della posizione e della velocità di terminali radiomobili | 5.14 Altro ministeriale | 2004 | Celentano, Giovanni; Calabrese, Francesco | |
EVALUATION OF THE QUALITY OF A CAR BRAKING SYSTEM BY A DYNAMIC SIMULATOR | 1.1 Articolo in rivista | 2004 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; V., Fontana; S., Porreca | |
Car brake system modeling for longitudinal control design | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 2003 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; V., Fontana; S., Porreca | |
Una tecnica per modellare complessi sistemi elettro-meccanici interagenti | 1.1 Articolo in rivista | 2003 | Iervolino, Raffaele; Celentano, Giovanni; Porreca, S. | |
FINITE-VALUED CONTROL LAW SYNTHESIS FOR NONLINEAR UNCERTAIN SYSTEMS | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 2002 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele | |
FINITE-VALUED CONTROL LAW SYNTHESIS FOR NONLINEAR UNCERTAIN SYSTEMS | 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) | 2002 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele | |
A TECHNIQUE FOR COMPLEX ELECTRO-MECHANICAL INTERACTING SYSTEMS MODELLING | 2.1 Contributo in volume (Capitolo o Saggio) | 2002 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; S., Porreca | |
A technique for complex electro-mechanical interacting systems modelling | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 2002 | Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; Porreca, S. | |
A Control Design Oriented Mathematical Model for the Scirocco Plasma Wind Tunnel | 1.1 Articolo in rivista | 2001 | Ambrosino, Giuseppe; Celentano, Giovanni; Mattei, M. | |
Modelling and experimental validation of a car starting system | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 2001 | Amato, F.; Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele; Freni, D. | |
THE MODELING OF A FLEXIBLE BEAM WITH PIEZOELECTRIC PLATES FOR ACTIVE VIBRATION CONTROL | 1.1 Articolo in rivista | 1999 | Celentano, Giovanni; Setola, R. | |
An open loop control methodology for sound reduction inside a car | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 1999 | Amato, F.; Celentano, Giovanni; Freni, D. | |
TRACKING CONTROL OF FLEXIBLE MANIPULATORS VIA AN LMI APPROACH | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 1998 | Amato, F.; Celentano, Giovanni; Iervolino, Raffaele | |
A TECHNIQUE FOR NARROW-BANDED PERSISTENT- DISTURBANCE ATTENUATION | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 1996 | Celentano, Giovanni; Setola, R. | |
Spline approach to state reconstruction for optimal active vibration control of flexible systems | 4.1 Articoli in Atti di convegno | 1995 | Ambrosino, Giuseppe; Celentano, Giovanni; R., Setola |
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