Teachers' interpretations of a proposal on "motion and force" in secondary school. Transformations of didactic intentions / Giberti, G; Monroy, G; Testa, Italo; Sassi, Elena. - (2001), pp. 181-184.

Teachers' interpretations of a proposal on "motion and force" in secondary school. Transformations of didactic intentions.

TESTA, ITALO;SASSI, ELENA
2001

2001
Teachers' interpretations of a proposal on "motion and force" in secondary school. Transformations of didactic intentions / Giberti, G; Monroy, G; Testa, Italo; Sassi, Elena. - (2001), pp. 181-184.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11588/193785
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact