TESTA, PIERPAOLO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 1.859
NA - Nord America 847
AS - Asia 150
OC - Oceania 16
AF - Africa 2
SA - Sud America 2
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 2.877
Nazione #
IT - Italia 1.625
US - Stati Uniti d'America 815
CN - Cina 73
GB - Regno Unito 63
CA - Canada 32
FI - Finlandia 30
IE - Irlanda 25
DE - Germania 22
VN - Vietnam 22
FR - Francia 18
AU - Australia 16
SE - Svezia 15
IN - India 13
ID - Indonesia 12
ES - Italia 10
AT - Austria 9
NL - Olanda 8
NO - Norvegia 8
PH - Filippine 7
CH - Svizzera 6
DK - Danimarca 5
IR - Iran 5
GR - Grecia 3
JP - Giappone 3
BE - Belgio 2
BR - Brasile 2
ET - Etiopia 2
HU - Ungheria 2
LK - Sri Lanka 2
LT - Lituania 2
MY - Malesia 2
OM - Oman 2
PL - Polonia 2
RO - Romania 2
SG - Singapore 2
TH - Thailandia 2
A1 - Anonimo 1
CY - Cipro 1
JO - Giordania 1
KR - Corea 1
PK - Pakistan 1
RU - Federazione Russa 1
TR - Turchia 1
UA - Ucraina 1
Totale 2.877
Città #
Napoli 230
Naples 172
Chandler 135
Milan 65
Rome 54
Altamura 50
Millbury 43
Princeton 35
Nanjing 24
Ashburn 22
Boston 22
Ottawa 22
Des Moines 21
Ho Chi Minh City 18
Redwood City 18
Wilmington 16
Nanchang 13
Santa Maria Capua Vetere 12
Casoria 11
Santa Maria A Vico 11
Jiaxing 10
Leeds 10
Portici 10
Caserta 9
Poli 9
Pompei 9
Salerno 9
Striano 9
Turin 9
Jacksonville 8
Acerra 7
Adelaide 7
Bari 7
Battipaglia 7
Castellammare di Stabia 7
Limatola 7
Marano Di Napoli 7
Seattle 7
Verona 7
Banyumas 6
Bologna 6
Brusciano 6
Cercola 6
Hebei 6
Lawrence 6
Montesarchio 6
Palermo 6
Torre Annunziata 6
Venice 6
Ercolano 5
Francavilla In Sinni 5
Guangzhou 5
Nocera Inferiore 5
Pimonte 5
Pozzuoli 5
Quezon City 5
Ramacca 5
Saint-ouen 5
Scarperia 5
Amsterdam 4
Aversa 4
Brescia 4
Catania 4
Dong Ket 4
Fairfield 4
Florence 4
Gillingham 4
Holden 4
Lappeenranta 4
Leisach 4
Marina di Camerota 4
Monte Di Procida 4
Mugnano Di Napoli 4
Ottaviano 4
Pomezia 4
Pomigliano D'arco 4
Portsmouth 4
Prata 4
Quartu Sant'elena 4
San Nicola la Strada 4
Sydney 4
Tianjin 4
Torino 4
Vancouver 4
Arzano 3
Bacoli 3
Bisaccia 3
Bracknell 3
Capua 3
Casalnuovo Di Napoli 3
Castrovillari 3
Changsha 3
Cosenza 3
Dublin 3
Eboli 3
Exeter 3
Fishers 3
Giugliano In Campania 3
Giugliano in Campania 3
Guido 3
Totale 1.407
Nome #
Loss of Brand Iconicity: The Alfa Romeo Case 254
The Rise and Fall of an Iconic Brand: Alfa Romeo 152
INNOVAZIONE DEL MODELLO DI BUSINESS NEL SETTORE DEL GROCERY RETAILING 138
OUTSOURCING NEW PRODUCT DEVELOPMENT FOSTERED BY DISRUPTIVE TECHNOLOGICAL INNOVATION: A DECISION-MAKING MODEL 128
THE CUSTOMER E-LOYALTY IN ONLINE RETAILING: A PROPOSAL OF A MEASUREMENT SCALE 116
Consumer Brand Engagement Positioning in Marketing Theory under a Service Dominant Logic Perspective 109
CONSUMER ONLINE BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY CREATION. AN EMPIRICAL RESEARCH ON THE ITALIAN LUXURY FASHION BRANDS 105
Strategie di sviluppo delle destinazioni turistiche e ruolo della marca territoriale 102
Service-Dominant Logic: inward and outward views 102
Consumer Brand Engagement Exploration in Digital Environment. An Empirical Research on an Italian Cult Brand. 97
Strategic outsourcing, innovation and global supply chains. A case study from the aviation industry 95
Innovazione del modello di business «service-centric» nell’era della trasformazione digitale 88
Customer e-Loyalty in Online Retailing: Testing a Measurement Scale 86
Consumer Online Brand Engagement and Brand Equity Creation. An Empirical Research on the Italian Luxury Fashion Brands. 79
Innovazione del modello di Business. Le dimensioni latenti nella letteratura di management 79
COMPARING BUSINESS MODELS IN THE GROCERY RETAILING INDUSTRY: A CONCEPTUAL FRAMEWORK PROPOSAL 78
L'italianità come fattore di posizionamento distintivo della marca. 77
L'analisi SWOT 66
How Does Innovator’s Dna Work in Service Systems for New Entrepreneurship Acceleration? 66
Latent theoretical constructs of service dominant logic 65
The process of de-iconisation of an iconic brand: a genealogical approach 63
Marketing Performance Measurement In FMCG Proposing And Testing A Conceptual Model 61
Customer knowledge competence, consumer insight interpretive consumer research and competitive advantage of the firm 60
How Does Innovator’s Dna Work in Service Systems for New Entrepreneurship Acceleration? 54
Nostalgia and Pastiche in the Post-postmodern Zeitgeist: The ‘Postcar’ from Italy 51
Individual Values Fostering Entrepreneurship in Business Accelerators 48
The role of innovation intermediaries in technology venturing 47
THE OUSOURCINGOFINNOVATIONACTIVITIES. A LONGITUDINAL STUDY IN THE SUPPLY CHAIN OF AIRCRAFT INDUSTRY 43
Tecnologie ad alta intensità connettiva, relazioni di marketing e processi di creazione di valore per i clienti nei mercati BtoB 42
Marketing Theory Advancement on Consumer Brand Engagement 38
Place-specific resources and destination branding management in the tourism stakeholder systems. The Campi Flegrei Case 36
Heterogeneity of contextual resources and destination branding management. The Campi Flegrei Case 35
Customer knowledge competence, consumer insight interpretive techniques and competitive advantage of the firm 34
Il caso del Parco Scientifico e Tecnologico Area Science Park di Trieste. 34
L'analisi della struttura delle relazioni interne ad AMRA attraverso metodologie di analisi multivariata 31
Outsourcing of innovation activities in supply chains with high-intensity of research and development 30
Il Caso Barcellona.Un'esperienza di pianificazione strategica applicata alle città. 26
Theories of the firm and implications for outsourcing. 24
Il caso Genova. Lo sviluppo polifunzionale. 22
Un modello concettuale di sviluppo del sistema di offerta locale dei beni culturali dei Campi Flegrei 21
Giving form to future branding realities 18
The outsourcing of innovation activities in suppy chains with high-intensity of research and development 18
Le opzioni strategiche per la valorizzazione delle combinazioni potenziale competitivo delle risorse-soluzione-potenziale di mercato del dominio applicativo di AMRA 16
Issues in defining and placing consumer brand engagement 15
La mappatura dei domini applicativi potenziali 15
Le risorse archeologico-culturali. 15
Brand algorithms and social engagement in digital era 13
The Role of Technological Platforms in Co-creating Symbiotic Relationships Between Firms and Society 10
Totale 3.002
Categoria #
all - tutte 6.741
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 6.741


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201985 0 0 0 0 0 0 0 0 38 9 15 23
2019/2020302 71 10 36 34 32 14 17 8 18 11 13 38
2020/2021452 23 7 35 36 181 32 27 14 45 26 12 14
2021/2022301 7 4 15 17 15 13 7 30 28 21 41 103
2022/2023576 45 34 24 13 48 31 16 157 97 28 49 34
2023/2024417 22 55 47 51 41 60 40 88 13 0 0 0
Totale 3.002